2013. október 1., kedd

PIF Játék!!!!





Anka oldalán jelentkeztem a játékra és mivel benne vagyok a 3-ban ezért most én is meghirdetem :-)


Szabályok (köszönet Eliznek, hogy leírta):
1.Bárki játszhat, akinek blogja van.
2. Az első három ember, aki kommentet ír erre a bejegyzésre, ajándékot fog kapni tőlem, melyet saját magam készítek.
3. Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül el fogom juttatni hozzátok.
4. Cserébe előre kell fizetni, úgy, hogy ezt a felhívást meghirdetitek a saját blogotokban és ti is készítetek egy éven belül ajándékot az első 3 jelentkezőnek.
 
Nagy izgalommal várom tehát a jelentkezőket :-)
 

8 megjegyzés:

  1. Ezek szerint én lennék az első kommentelő :) Szeretnék jelentkezni :D ÉS azonnal hirdetem a blogomon is - így legalább kénytelen leszek foglalkozni vele :)

    VálaszTörlés
  2. Ha elindul a blogom, akkor jövök... Egyelőre kínlódik... Remélem előbb-utóbb megállapodik, és megengedi, hogy gyüvök-jek :) :)

    VálaszTörlés