2013. október 15., kedd

Ősz

A kezdő csoportban indítottam a már szokásosnak mondható ajándékküldözgetős játékot az ősz és Halloween jegyében :-) Én az alábbi csomagot küldtem, és mivel már célba ért ezért meg is mutathatom :-)

 Az egész pakk :-)

 Az alapmintát köszönöm Kikinek. Mivel nekem nem volt megfelelő színű super duom ezért rullával fűztem. Ennek köszönhetően több helyen módosult a gyöngyök mérete illetve száma + a nagy csiszoltak közé nem fűztem kisebbeket mert szerintem így jobban kijön a medál szép formája :-)


 A táskadísz bogyójának mintáját Ewa oldalán találtam :-)

Nem szeretem a rovarokat mert nagyon félek mindtől, de így gyöngyökből lilásan, kifejezetten barátságosnak találom :-) Persze ez a kitűző nem jöhetett volna létre a barátom nélkül. Sajnos nem találtam drótot, és a boltokban elég borsos áron adják őket, ekkor viszont jött a barátom akinek remek ötlete támadt. Az elektromos ketyerék zsinórjaihoz szoktak adni kötözőket amiket mi félreteszünk előszeretettel. Fogta és a műanyag borításból kihúzta nekem a kincset érő drótokat :-) És voálá, máris kész a pók aminek az elkészítését itt találtam meg :-) Szóóóóóóóóóóóóóval ez egy közös munka volt, ezt el kell ismernem :-)

Nagyon lilás boszis kitűző. Idén rákattantam a bogyók fűzésére. Ez a darab nem az első, már korábban fűztem ilyet :-) Mintáját köszönöm Quienlodiranak :-)

1 megjegyzés: