2013. október 13., vasárnap

Ásványbörze

Most hétvégén vééééégre én eljutottam az ásványbörzére. Jó kis program én csak ajánlani tudom. A belépő nem túl drága, ráadásul le is vásárolható (persze feltételekkel) és abszolút megéri az árát.
Rengeteg stand volt, lehetett miből válogatni. Némelyik hosszabb időre lekötött, volt amelyikre csak odapislogtam mert nem is értettem mit kerestek kinn, de lényegében legalább egy- másfél órát el lehetett nézelődni csak a vásár részében. Vittek ki kígyókat és rágcsálókat simogatni, illetve volt bonsai kiállítás, aranymosás (inkább a gyerekeknek), plusz 3 D-s vetítés.
A nézelődés mellett nekem még a vetítés tetszett nagyon. Kb 45 perces volt, 3 D-s képeket vetítettek külföldi illetve magyar barlangtúrákról. A fantasztikus nem elég jó jelző arra amit láttam, pedig 'csupán' képek voltak :-) És abszolút meghozta a kedvem egy kis barlangászáshoz. Kár, hogy az sem épp az olcsó hobbi kategória.


Persze nem távoztam üres kézzel. Egy- egy füzér korall és sárkánykő boldog tulajdonosa lettem :-) Utóbbiról még sosem hallottam és nem tudom, hogy egy létező ásvány fantázianeve vagy szintetikus. Mindenesetre a szépsége engem meggyőzött és lecsaptam rá, aztán majd utánanézek, hogy mi a helyzet :-)

1 megjegyzés: