2013. március 21., csütörtök

Felgyűlt gyöngyökből :-)

A facebookon létrehoztam egy csoportot kezdő gyöngyösök névvel. Jó kis csapat, segítjük egymást és elvagyunk azokkal a mintákkal amik a profik számára már unalmasak, többször és jó régen megfűzték már. Szerveztem egy játékot ahol az volt a lényeg, hogy ötleteket adtunk egymásnak, hogy az évek óta nem használt és felgyűlt gyöngyökből mit lehetne fűzni. Utána pedig mindenki adott- és kapott valakitől ajándékot, ezekből a fűzött gyöngyökből :-)

 Amiket én küldtem Eszternek :-)

  Ez a második szívem egyébként, és határozottan gyorsabban sikerült elkészítenem, illetve kevesebb szenvedéssel mint az elsőt :-)

  St. Petersburg karkötő. Ez sem az első darabom, bár teklával még nem fűztem.

 Ezt a vidám borzas szettet pedig én kaptam Judittól :-)

1 megjegyzés: