2013. január 23., szerda

Két oldalas háromszög

Nagyon régóta várt a befejezésre ez a medál. Múlthéten végre megszállt az ihlet és rájöttem milyennek is kell lennie :-) A háromszöget még tavaly fűztem, valamikor a nyár elején. Akkor az összeöltésnél úgy oldottam meg, hogy majd két csúcsból fog kiindulni a lánc. Most rájöttem, hogy ez így mégsem az igazi. Szét is szedtem, újra összefűztem úgy, hogy csak egy csúcsból indulhasson ki a lánc része. Így határozottan jobban tetszik :-)

 Maga a lánc rész hasított és összefont bőrből, egy méretes fóliás üveggyöngyből és az elmaradhatatlan peyote csövecskékből áll :-) Ezek a kis csövek lassan már mindenhol ott vannak mert olyan kis helyesek :-)

 A színek abszolút véletlenül lettek ilyen magyarosak :-)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése