2010. december 2., csütörtök

* ~ * Kincsesládika * ~ *

Amennyi swarovskit elhasználtam ezeknél az ékszereknél valóban beszélhetek kincsről :-) De megérte, egytől- egyig tetszik az összes. Kár, hogy a fényképek nem adják vissza azt, hogy milyen szépek is valójában.
A lila szett egy Prága karkötőből áll (megláttam egy blogon és tudtam, hogy meg kell fűznöm :-) ) illetve egy variálható bogyós láncból. Az egyik lila teklás fekete swarival a másik pedig pont fordítva, fekete tekla lila swarival.
A piros szettnél a négyzetes medál nem volt egy egyszerű történet. Kellett hozzá némi térlátás így szenvedtem vele rendesen de végülis sikerült megfűznöm :-) A karkötő hála az égnek nem egy bonyolult darab így az könnyen ment, viszont mióta megvettem bele a teklát azóta sem tudom, hogy tulajdonképpen milyen színű is igazából (időnként szürke, máskor fekete de van, hogy zöldesnek látom) :-)




(Itt szépen látni, hogy a piros gyöngy ha ráesik a fény milyen árnyalatú lesz. Érdekes és ehhez az egyszerű medálhoz telitalálatnak érzem)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése