2010. december 26., vasárnap

Karácsony

Kicsit megkésve kívánok mindenkinek kellemes ünnepeket :-)
A sok evés- ivás és családi összeröffenés után végre van időm, hogy bemutassam azon ajándékokat amiket nagy örömmel fűztem az asztal fölé görnyedve. Mindegyik nagy sikert aratott és láthatóan örömet is :-)






( Ismétlődik és nyaklánc, egy régebbi karkötőhöz készült)



~*~*~*~*~

És akkor jöjjön még pár kép arról amit én kaptam. Hatalmas nagy köszönet érte. Az biztos, hogy mind hasznos és nagy segítséget jelent.... (és boldogság ^^ )



 Már tele is pakoltam. Elválasztó nem volt benne így csináltam kartonból. Végre rend van és nem a gumicukros meg csokis dobozokban senyvednek a gyöngyeim :-)



Ezt a fotózáshoz kaptam. Kíváncsi vagyok, hogy ezután milyenek lesznek a képek. Bízom a pozitív változásban :-)


Hőre keményedő gyurma :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése